For immediate assistance, please contact us by email at [email protected].
Thank you for your understanding,
The Ticketpro Team
Important message for ticket buyers
Dear customers,
A major power outage is affecting our call centre.
For immediate assistance, please contact us by email at [email protected].
Thank you for your understanding,
The Ticketpro Team
Important message for ticket buyers
Hello,
The bank that processes credit card transactions for Ticketpro is experiencing technical difficulties. In order to allow you to continue purchasing tickets safely, we are currently redirecting to our backup system.
If you were unable to complete your purchase, we invite you to try again later. If you have any questions, please contact us at [email protected].
Thank you for your understanding,
The Ticketpro Team
Important message for ticket buyers
Hello,
The X Company outage is affecting our operations (add details depending on the situation). This situation is out of our control but we expect it will return to normal soon.
Thank you for your understanding,
The Ticketpro Team
×
SEE EVENTS ON A SPECIFIC DATE
Explore our upcoming events
Metropolis
Le point de vente vend des billets en personne seulement. Le Métropolis peut aussi imprimer la commande de billets que vous avez acheté au téléphone ou par Internet. Lors de la récupération de votre commande vous devez avoir en main une pièce d’identité avec photo, la carte de crédit avec laquelle vous avez effectué l’achat ainsi que le numéro de confirmation. Le point de vente ne vend pas de billets par téléphone. Si vous désirer acheter des billets par téléphone, merci de vous référer au 514.908.9090 ou sans frais au 1.866.908.9090.